Tuesday, April 21, 2009

Everything twisted? 0.o
Changing?
Turning?
Well, maybe..
Haha, weird but true. Who cares anyway. Better off this way =)
Thanks for telling me that I have changed =)
From a one word girl to a girl that loves to crap a lot =.=
From a girl that doesn't speak at all to a girl that shouts out loud to just tease people.
Basically from a quiet and rajin girl to a noisy-annoying and malas girl. Sigh.
But I like the way I am now. I feel more comfortable being around people I-DON'T-KNOW =)
More to expressing myself with words =)
Independance kot....kot je larh xD
Sigh, aku tak pergi, dia marah kat aku. Sigh, apa aku nak buat??? =(
Sebab F tak pergi, so aku pun tak nak pergi. Manatau B marah pula T.T
To all BK students, good luck in this coming Sunday's breakfast sale. Harap-harap you all ada enough money to buat camp kay! =P Then bawa aku sekali =x
Then united balik and jadi BF^2M^2 =) Misss misss misss ya'll banyak sangat!! T.T
Hari ini pergi pesta buku not bad eh!
Dapat makan =)
Sedap pula tuh, tapi masuk bas aku xde tempat duduk =.=
So aku kongsi seat dengan Shagee dan Brigs.
Dapat banyak sticker doh xP
Tapi sangat penat cause jalan banyak sangat.
Pastu bag berat pula. Then, kita gi The Mall makan dan shopping. Habis pukul 2pm, so kita balik sampai kem pga sana. Tingkayu to cm for hantar-ing aku balik xP
And also, tima kasih to tk for as-em-as-ing me bout hari ini punya keje umah =)
So hari ini saya tido tgh hari. X nak bangun. Mata tak mau bukak. Manyak susah.
Jalan to tuition. Hari ini manyak kelakar. Sek Peng sneeze sampai banyak kali =.=
Lebih teruk daripada Angela. Dan dia sneeze sangat kelakar xD
Then SY tido =.= Sir tanya "wong, you sleeping arh???"
SY x jawab. Muka dia dekat table =.= Sir suruh Wen Bin bangunkan SY. Then baru dia bangun xD
Hari ini saya waste banyak time. Sigh. So sikalang saya mesti tido!
Selamat malam semua! =)

No comments: